Garantie en retourneren
Retourbeleid van Nina-Nicole
Mocht u om een of andere reden niet tevreden zijn met uw bestelling, neemt u dan alstublieft contact op met ons op. Wij bij Nina-Nicole streven ernaar dat onze klanten 100% tevreden zijn met het product dat ze bij ons hebben gekocht. Hier vindt u enkele veelgestelde vragen over ons retourbeleid:
-
Hoe lang is de retourtermijn?
U kunt een product binnen 30 dagen na ontvangst van onze leverancier kopen. -
Wat zijn de voorwaarden?
- Onrechtvaardige producten kunnen worden onderzocht, mits ze ongebruikt en in de originele verpakking zijn.
- Speciaal op maat gemaakte producten, zoals maatwerk, kunnen niet worden gedrukt.
-
Hoe lang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?
Een volledige terugbetaling wordt gegeven via de oorspronkelijke betaalmethode, zodra wij de producten hebben ontvangen, gecontroleerd en bevestigd hebben dat ze niet zijn geopend. Alle klanten dienen na het afval van het pakket contact met ons op te nemen en ons de verzendinformatie te verstrekken, zodat wij de terugbetaling kunnen verwerken. Houd er rekening mee dat de meeste financiële instellingen gemiddeld 3-5 werkdagen nodig hebben om uw terugbetaling te verwerken. -
Moet ik betalen voor mijn retourzending?
Ja, alle klanten zijn verantwoordelijk voor hun eigen verzendkosten voor retour. We raden u aan aan uw retour met een traceerbare optie te verzenden, daarom kunnen wij geen verantwoordelijkheid nemen voor verloren retourzendingen. -
Kan ik mijn product retourneren zonder contact met u op te nemen?
U moet contact opnemen met ons voordat u uw retourzending verzendt, waardoor het retouradres afwijkend is van het adres waar uw bestelling oorspronkelijk wordt verzonden. -
Hoe kan ik contact met u opnemen?
U kunt ons per e-mail bereiken op Support@Nina-Nicole. nl of via het onderstaande formulier. Het team van Nina-Nicole werkt zeven dagen per week, 24 uur per dag. Wij garanderen altijd een antwoord binnen 24 uur en helpen u graag verder! -
Mijn bestelling is beschadigd, wat moet ik doen?
Voor een zo snel mogelijke afhandeling kunt u een foto meesturen waarbij de slechte kwaliteit van het samengestelde deel van het artikel duidelijk zichtbaar is. De beste foto's zijn gemaakt op een vlakke ondergrond, waarop het gegeven en de fout goed te zien zijn. We zullen deze informatie gebruiken om u bij uw bestelling te helpen en fouten in de toekomst te voorkomen.
Als u een beschadigd of verkeerd product heeft ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op.
Wij begrijpen dat u soms niet tevreden bent met uw bestelling. Wij bij Nina-Nicole willen ervoor zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop. Daarom bieden wij u een retourrecht aan om aan uw wensen tegemoet te komen. duidelijk vindt u de details van onze retourvoorwaarden.
Als u uw bestelling direct na betaling wilt annuleren, betalen wij u dit binnen één uur te doen, ongeacht bestellingen binnen maximaal twee uur worden verwerkt.
Algemene voorwaarden voor retouren:
- Retouren worden binnen 60 dagen na ontvangst van het product geaccepteerd.
- Het product moet ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking zijn.
- Vloeistoffen, zoals sommige schoonheidsproducten, mogen niet geopend of gebruikt zijn.
- Voeg alsjeblieft altijd het originele aankoopbewijs van de factuur bij.
Retourprocedure in 4 eenvoudige stappen:
Stap 1: Neem contact op met onze klantenservice per e-mail op support@Nina-Nicole. nl. Onze medewerkers zullen u een retourformulier toesturen. Lees de voorwaarden op het retourformulier zorgvuldig door voordat u het product retourneert.
Stap 2: Vul het retourformulier volledig in.
Stap 3: Stuur uw bestelling naar het volgende adres:
LANE 225 NO 88 Kaiyuan Road, HongTang, JiangBei, Ningbo City, provincie Zhejiang, China 315033
Zorg ervoor dat het pakket is voorzien van een Track & Trace-code en betaal de verzend- en leverkosten. U bent verantwoordelijk voor de veilige en onbeschadigde terugzending van het product.
Stap 4: Terugbetaling van het aankoopbedrag. omvang dat we het pakket in goede staat hebben ontvangen, storten we het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen terug op uw aankoop.
Als u verdere vragen heeft over onze retourvoorwaarden of de retourprocedure, dan niet om contact op te nemen met ons klantendienstteam via support@Nina-Nicole. nl. Wij staan klaar om u te helpen en uw ervaringen met Nina-Nicole te verbeteren.